7 Mart 2016 Pazartesi

Yeni blog



Yeni bloğunda yazılarını paylaşmaktayım

Yeni bir sayfa her zaman güzel olandır.  Tertemiz, çizilmemiş. Geçmiş hatalarından kurtulduğun..

Gibi duygusal içeriye bu yazıda girmicem. Bildiğin şifreyi unutup bloğuma giremediğimden dolayı ve google'den nota yediğim  için, Blogger'dan yeni bir blog açarak http://www.hehey.org/  adını aldım uzun bir dönemdir de burada fikir düşünce ve sanat konularını ele alıyorum. Çok güzel hikayeler var içinde.

HEHEY ismi için çok uğraştım. Sonuçta yeni bir blog açıyordum. Ne olmalı diye düşündüm. Adım ve soy adımı bir arada kullanabilirdim. En sonunda da HEHEY bana uygun olduğunu görerek yeni kurduğum bloğu bu adrese yönlendirdim.

Herkesi şiir, hikaye ve aşk okumak için yeni bloğuma beklerim.

HEHEY.ORG

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder